Gezins- en jongerencoach

Opvoeden en opgroeien gaat niet altijd vanzelf. De Gezins-en jongerencoach helpt je graag met alle vragen die hierbij komen kijken.

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Mijn naam is Hanneke Christiaens, Gezins- en Jongerencoach bij Zorg in Deurne. Ik ben als contactpersoon hier op basisschool St. Willibrordus in Neerkant gekoppeld. U kunt bij mij terecht met allerlei vragen over opgroeien en opvoeden. Hierbij kunt u denken aan de volgende vragen:

• Mijn kind is erg druk; hoe kan ik hiermee omgaan?
  • Mijn partner en ik gaan scheiden; wat doet dit met mijn kind?
  • Mijn kinderen hebben vaak ruzie; hoe kan ik dit oplossen?
  • Mijn kind gaat niet graag naar school; wat is er aan de hand?
  • Ik vermoed dat mijn kind autisme heeft; hoe kan ik helpen?

Twijfelt u of u terecht kunt bij mij? Mijn collega’s en ik van Zorg in Deurne staan voor u klaar voor alle grote en kleine vragen over uw kind. Wij gaan samen met u kijken naar uw vraag en welke mogelijkheden hierin zijn. Tevens zoek ik in overleg met u de samenwerking op met belangrijke betrokkenen voor uw kind, zoals bijvoorbeeld school, bestaande hulpverlening of familie.

Wilt u in contact komen met mij? Dan kan dat op de volgende manieren:

• 1x per maand ben ik op dinsdag van 10.00-12.00 uur op school. De precieze data staan vermeld in de app van school.
  • U kunt vragen aan de leerkracht van uw kind of de intern begeleider om een afspraak met mij in te plannen.
  • U kunt zelf contact met mij opnemen via onderstaande gegevens.

Met vriendelijke groet,
Hanneke Christiaens | Gezins- en jongerencoach
Gemeente Deurne | Markt 1, 5751 BE | Postbus 3, 5750 AA | Deurne
M 06-58993331 | T (0493) 387711 | F (0493) 387555