Leef!

Leef! richt zich op het realiseren van voldoende sport- bewegings en cultuuraanbod voor alle Deurnenaren van jong tot oud. Om iedereen in Deurne en haar kerkdorpen te kunnen bereiken, zijn er een aantal sport en cultuurcoaches actief op en rondom de scholen, in de buurten, wijken en bij de verenigingen.

Leef! is in november 2013 gestart door de gemeente Deurne samen met diverse lokale organisaties binnen de domeinen onderwijs, zorg, welzijn, wonen, sport en cultuur. Ook onze school is een samenwerkingsverband aangegaan met stichting Leef!

Elke maandag en woensdag worden er door meester NIels of meester Joep gymlessen verzorgd voor alle units. Met veel plezier genieten onze kinderen van de sportieve lessen die meester Niels en meester Joep elke week voor ons organiseren.

Website Leef!